تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
قوی ترین وب سایت خبری که در آن تمامی ضمینه ها برای خبر رسانی وجود دارد و میتوانید به هر زمینه ای که علاقه دارید خبر های مربوط به آن را بخوانید.دقت داشته باشید تمامی اخبار جدید و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوری انواع اخبار از سراسر ایران هستند.خبر های کاملا دقیق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شایعات خود داری میکنیم.سایت ما را دنبال کنید و با اطمینان خاطر خبر های روز ایران و جهان را از اینجا بخوانید

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در یادواره 323 شهید اطلاعات استان‌های مازندران، گلستان و گیلان در پارک ملل مرکز مازندران، اظهار کرد: خداوند ما را از ظلمات جهل و دوران طاغوت نجات داد و به سمت نور انقلاب اسلامی هدایت کرد.

وی  گفت: رهبر معظم انقلاب در اوج فتنه‌های جهانی پرچمدار آزادی و پیروزی مسلمانان هستند و امت اسلام را در میان امواج فتنه‌ها به ساحل رستگاری هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مازندران خطه خون رنگ و سرسبز سرزمین دلاوران و سلحشوران و قهرمانان جاودان است، افزود: مردمان گیلان، مازندران و گلستان در دوره‌های سخت تاریخ این کشور در آزمون‌های بزرگ سربلند و سرافراز بیرون آمده‌اند.

سلامی تصریح کرد: ستارگان درخشان آسمان این سرزمین نشان‌گر صدق مردمان نجیب، مهرمان، مومن و شجاع آن است.

وی با بیان اینکه شمال ایران سرزمین سرسبز و نگین سبز انگشتری ایران است در پاسداشت جاودانگی شهیدان سرآمد است، خاطر نشان کرد: گیلان، مازندران و گلستان کهکشان از ستارگان پرنور بی‌غروب را در سپهر خود می‌نگرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای ما شرف بزگی است تا در محضر خانواده‌های عزیز شهیدان و فرزندان این مرز و بوم هستیم.

این خبر بروزرسانی می‌شود...

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
تولیدات داخلی در ایران روز به روز بیشتر شده و کیفیت آن نیز افزایش می یابد.توجه به این مورد کاملا ضروری است باید در ایران فرهنگ سازی شود تا مردم رو به خرید اجناس تولید داخل بیاورند تا چرخه اقتصادی تولیدات داخلی کشور پا به روند پیشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستیم که بیش از گذشته به تولیدات داخلی توجه میشود و همایت های مناسبی از جانب دولت برای این محصولات و ادامه روند کاری آن ها میشود.خوشبختانه استقبال مردم از این تولیدات داخلی بسیار خوب بوده است و رفته رفته باید این روند خوب را نیز بهبود بخشید

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا آزموده اردلان صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه عکسبرداری هوایی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تقاضا برای تصویربرداری و عکسبرداری در کشور زیاد است، اظهاز کرد: عکسبرداری هوایی، سریع‌ترین و بهینه‌ترین شیوه در این زمینه است.

وی با بیان اینکه کل کشور متقاضی تصویربرداری هوایی هستند، افزود: به غیر از مواقعی مانند زمان نامناسب و یا بارندگی که امکان تصویربرداری نیست، در بقیه روزهای سال مشغول تصویربرداری هستیم.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه در استان همدان نیز با توجه به اهمیت آن در بخش کشاورزی، گردشگری و توریستی تصمیم به تصویربرداری گرفتیم، بیان کرد: در سایه این قدامات، ثمرات سازنده‌ای از اطلاعات محیطی به دست می‌آید.

وی از انجام 60 ساعت پرواز مفید برای عکس‌برداری از همدان خبر داد و افزود: هر ساعت تصویربرداری 10 میلیون تومان هزینه دارد که در کل برای عکس‌برداری و تبدیل آن به نقشه یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

آزموده اردلان با بیان اینکه تاکنون کشور سه بار مورد عکس‌برداری و نقشه‌برداری قرار گرفته است، افزود: باید نقشه‌ها دائم به روز شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 400 ساعت پرواز برای عکسبرداری در کشور انجام شده است، گفت: امید است این میزان تا پایان سال به 900 ساعت پرواز با یک هواپیما برسد.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه پنج هواپیما در اختیار سازمان نقشه‌برداری کشور است، افزود: به سبب نبود قطعات در دوران تحریم، چهار فروند از آنها فعال نیستند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه از این پنج فروند هواپیما یکی فعال است که به زودی یکی دیگر به آنها اضافه می‌شود، بیان کرد: این تعداد هواپیما پاسخگوی نیاز ما نیست.

آزموده اردلان اظهار کرد: در تلاشیم بعد از باز شدن ارتباطات بین‌المللی، در راه‌اندازی هواپیماها اقدامات مثبتی انجام دهیم.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور اخلاقی‌پور صبح امروز در نشست مشترک اساتید، صاحب‌نظران و کارشناسان آسیب‌های اجتماعی که به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: مسائل اجتماعی و فرهنگی هر منطقه باید با در نظر گرفتن شرایط و محیط همان منطقه ریشه‌یابی و تحلیل شود و از این منظر برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند راهگشا باشد.

وی ضمن تشکر از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به جهت بسترسازی زمینه این نشست اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که حوزه نظر با عمل بسیار متفاوت هستند و در این زمینه نباید دیدگاه معلول نگر و رفع مسؤولیت داشت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: اعتبارات و امکانات محدود هستند و باید برای حل آسیب‌ها و مسائل اجتماعی بهترین راه حل با کمترین هزینه‌ها را یافت و البته برای حل مسائل اجتماعی و فرهنگی رویکرد حذفی جوابگو نیست بلکه باید با ابزار فرهنگی به سراغ حل مسائل فرهنگی رفت.

اخلاقی‌پور خاطرنشان کرد: برنامه ها، همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری متعددی را در زمینه آسیب‌های اجتماعی با رویکرد عمل‌گرایانه در نظر داریم که به زودی آنها را اعلام و اجرایی می‌کنیم.

وی همچنین در بازدید از مراکز مشاوره در کلانتری‌های بندرعباس راه‌اندازی این مراکز را اقدامی موثر در راستای تغییر نگرش عمومی و کاهش بزهکاری عنوان کرد.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
مسابقات المپیک ریو برای کارون ایران به خوبی المپیک لندن تمام نشد.والیبالست های ایران برای اولین بار به المپیک راه پیدا کردند و توانستند از گروه خود نیز صعود کنند.اما کیفیت بازی والیبالیست های ایران با انتقادات شدید مواجه شد.البته مسدومیت برخی بازیکنان ایران نیز تاثیر زیادی در این افت کیفیت داشت.وزنه برداری ایران توانست دو مدال طلا کسب کند.اما بهداد سلیمی که یکی از اصلی ترین امید های ایران برای کسب مدال طلا بود در کمال ناباوری و توسط داوری غلط از دور مسابقات کنار رفت

 main:

به گزارش خبرنگار اقتاصد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از هلنیک شیپینگ،شرکت دولتی پرتامینای اندونزی امروز اعلام کرد انتظار دارد اولین محموله LPG(گاز مایع) ایران را امروز یا فردا از شرکت ملی نفت ایران دریافت کند.

دنیل پوربا، جانشین مدیر کل و مدیر بخش زنجیره تأمین پرتامینا اعلام کرد توافقات در این خصوص را با ایران به امضا رسانده ایم و اولین محموله ایران 26 یا 27 سپتامبر تحویل ما خواهد شد.

قرار است 44 هزار تن LPG شامل 22 هزار تن پروپان و 22 هزار تن بوتان در اولین محموله  از طرف ایران به اندونزی تحویل داده شود.

پیشتر نیز مدیر این شرکت دولتی اندونزی و مدیر اجرایی شرکت ملی نفت ایران توافق برای آغاز مطالعه طرح توسعه دو میدان نفتی آب تیمور و منصوری را به امضا رساندند.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است

 main:

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانوردی در بوشهر با اشاره به اهمیت خلیج‌فارس در معادلات کنونی جهان اظهار داشت: بسیاری ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا به‌دنبال این هستند که خلیج‌فارس را تصاحب کنند چرا که می‌دانند اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی در نیروی دریایی سپاه با توان دفاعی و نظامی بالا و وجود تجهیزات مدرن سطحی، زیرسطحی و ... برای دفاع از مرزهای دریایی کشور در خلیج‌فارس آماده هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: در 22 دی ماه سال گذشته پس از تجاوز تفنگداران آمریکایی به آب‌های سرزمینی خلیج‌فارس در اطراف جزیره فارسی ضمن توقف شناور متجاوزان، تفنگداران آمریکایی دستگیر شدند و در مقابل رزمندگان اسلام به زانو آمدند.

رزمجو افزود: اگر دشمنان ایران در جنگ هشت ساله در پی نابودی ما بودند امروز رزمندگان پرتوان اسلام با داشتن نیروهای قوی و توانمند به همراه تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی مقتدرانه در برابر آن‌ها صف‌آرایی می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه خلیج‌فارس و توان نیروی دریایی سپاه در حفاظت از این منطقه مهم استراتژیک، در مقابل کسانی که بخواهند امنیت خلیج‌فارس را به هم زنند کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با توکل برخدا و تبعیت از فرمانده کل قوا امنیت خلیج‌فارس را تأمین کرده و ابهت استکبار را در این منطقه شکسته‌اند.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
قوی ترین وب سایت خبری که در آن تمامی ضمینه ها برای خبر رسانی وجود دارد و میتوانید به هر زمینه ای که علاقه دارید خبر های مربوط به آن را بخوانید.دقت داشته باشید تمامی اخبار جدید و به روز بوده و خبرنگاران ما روزانه به دنبال جمع آوری انواع اخبار از سراسر ایران هستند.خبر های کاملا دقیق هستند و از انتشار اخبار دروغ و شایعات خود داری میکنیم.سایت ما را دنبال کنید و با اطمینان خاطر خبر های روز ایران و جهان را از اینجا بخوانید

 main:

ایرانه حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه در طول سال، نمایشگاه‌های کتاب به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های کتاب در مناسبت‌های مختلف به میزبانی فرهنگسرای امام خمینی (ره) و با عرضه کتاب‌ها با موضوعات متنوع دایر می‌شود، اضافه کرد: اغلب این نمایشگاه‌ها با تخفیف 40 تا 50 درصدی ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با بیان اینکه در همین راستا نمایشگاه کتابی در دبیرستان امیرکبیر دایر شده است، افزود: این نمایشگاه به مناسبت بازگشایی مدارس دایر است.

حیدری با بیان اینکه نمایشگاه مذکور از روز اول مهر ماه دایر است، اضافه کرد: طبق برنامه برگزاری نمایشگاه تا 30 مهر ماه ادامه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه 5 هزار جلد کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود، اضافه کرد: کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتب روانشناسی، تاریخی، جغرافیا، کمک آموزشی، نرم‌افزارهای آموزشی، کودکان، مذهبی، کمک درسی، دینی و احکام است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان و انتشارات رایان گستر سبز در حال برگزاری است، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌ها با تخفیف 50 درصدی ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه بهره‌مندی بیشتر دانش‌آموزان از کتاب‌های ارائه شده است.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • رضا محمودی