تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
جایگاه ایران از لحاظ قدرت دفاعی در منطقه و حتی در جهان بسیار قوی تر از گذشته شده و این موضوع غیر قابل انکار است.به طوری که حتی دشمنان ایران نیز این موضوع را تایید میکنند و میدانند که ایران دیگر آن کشوری نیست که بتوانند به راحتی به آن حمله کنند و دیگر برای ایران تحدید های نظامی معنی ندارد.برای همین است که ایران را چندین سال است که توسط تحریم های اقتصادی تحت فشار قرار داده اند.موشک های ایران دارای برد زیاد و قادر است که اهداف خود را به صورت دقیق نشانه برود و این موشک ها تحدیدی برای دشمنان کشور است

 main:

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانوردی در بوشهر با اشاره به اهمیت خلیج‌فارس در معادلات کنونی جهان اظهار داشت: بسیاری ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا به‌دنبال این هستند که خلیج‌فارس را تصاحب کنند چرا که می‌دانند اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی در نیروی دریایی سپاه با توان دفاعی و نظامی بالا و وجود تجهیزات مدرن سطحی، زیرسطحی و ... برای دفاع از مرزهای دریایی کشور در خلیج‌فارس آماده هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: در 22 دی ماه سال گذشته پس از تجاوز تفنگداران آمریکایی به آب‌های سرزمینی خلیج‌فارس در اطراف جزیره فارسی ضمن توقف شناور متجاوزان، تفنگداران آمریکایی دستگیر شدند و در مقابل رزمندگان اسلام به زانو آمدند.

رزمجو افزود: اگر دشمنان ایران در جنگ هشت ساله در پی نابودی ما بودند امروز رزمندگان پرتوان اسلام با داشتن نیروهای قوی و توانمند به همراه تجهیزات مدرن و پیشرفته نظامی و دفاعی مقتدرانه در برابر آن‌ها صف‌آرایی می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه خلیج‌فارس و توان نیروی دریایی سپاه در حفاظت از این منطقه مهم استراتژیک، در مقابل کسانی که بخواهند امنیت خلیج‌فارس را به هم زنند کوتاه نمی‌آییم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با توکل برخدا و تبعیت از فرمانده کل قوا امنیت خلیج‌فارس را تأمین کرده و ابهت استکبار را در این منطقه شکسته‌اند.

  • ۹۵/۰۷/۰۶
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی