تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

تحصیل پزشکی در ترکیه:

 

کشور ترکیه دارای دانشگاه های متنوع و معتبری بوده و شما می توانید در برخی از دانشگاه های ترکیه که مورد تایید ایران نیز هستند و مدارک آن ها پذیرفته می شود ،در رشته های پزشکی،دندان پزشکی و داروسازی ادامه تحصیل دهید. تحصیل پزشکی در خارج از کشور مانند ترکیه برای شما می تواند یک سکوی پرتاپ آینده باشد و این یک مزیت به مشار می رود. یکی از مزیت های تحصیل پزشکی خارج از کشور  مانند ترکیه، مناسب بودن هزینه های تحصیل و زندگی است که برای خیلی از عزیزان قابل قبول و مناسب است همینطور این نکته را باید در نظر بگیرید که در ترکیه باید دوره پیش پزشکی را گذرانده و امتحان بدهید و در صورت قبولی در آزمون ،امکان تحصیل پزشکی در خارج از کشور  از جمله  ترکیه برای شما فراهم می باشد.

 

تحصیل پزشکی در مجارستان:

تحصیل پزشکی در خارج از کشور مانند مجارستان که عضو اتحادیه اروپا می باشد دارای مزایایی بوده که برخی از آن ها را بازگو می کنیم.با توجه به اینکه مجارستان در اروپا است بنابرین اکثر کشورهای اروپایی مدارک دانشگاه های این کشور را می پذیرند .همچنین شما با ویزای شینگن می توانید بدون محدودیت در بین کشور های اروپایی سفر کنید که خود مزیت بزرگی به شمار می ورد.

 

تحصیل پزشکی در روسیه:

برای تحصیل پزشکی در خارج از کشور  و در روسیه باید به یک نکته مهم دقت بفرمایید و آن اینست که لیست دانشگاه های مورد تایید روسیه توسط ایران،مرتبا در حال تغییر بوده و نسبت به گذشته تغییرات زیادی را داشته است بنابرین باید در انتخاب دانشگاه خود دقت لازم را بفرمایید.

 

تحصیل پزشکی در اتریش و آلمان:

یکی از گزینه های مناسب تحصیل پزشکی در خارج از کشور، اتریش و آلمان می باشد. به طوری که فرزندان تحصیلات مقطع دبیرستان را به طور رایگان گذرانده و سپس به طور رایگان در دانشگاه های اتریش و آلمان به مشغول تحصیل در رشته های پزشکی شوند که این امر خود باعث پایین آمدن هزینه های خانواده تا حد بسیار زیادی شده و می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی باشد که شرایط سنی فرزندان آن ها مناسب است.به طور کلی تحصیل از مقطع دبیرستان یک شانش مضاعف و بسیار خوب برای فرزندان شما جهت تحصیل  پزشکی در خارج از کشور ، مانند اتریش و آلمان محسوب می شود و اگر شرایط مالی مناسب نیست می توان کشور ترکیه را جایگزین کرد.

  • ۹۷/۰۷/۰۸
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی