تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا

آیا با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا آشنایی دارید؟‌ آیا قصد تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا را دارید؟ آیا تمایل دارید در ارتباط با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا اطلاعات کسب نمایید؟ شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا چیست؟ هزینه های تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا چقدر است؟ هزینه زندگی متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا چقدر است؟ دانشگاه های مطرح برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا چه دانشگاه هایی می باشد؟ در صورتی که شما عزیزان تمایل به کسب اطلاعات درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا دارید می توانید برای یافتن پاسخ سوالات خود در ارتباط با تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا با این مقاله همراه بوده و پاسخ سوالات خود را جویا شوید. در این مقاله تلاش شده است به برخی از سوالات مهم و کلیدی شما عزیزان درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا پرداخته شود و اطلاعات مناسبی در این باب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد.

در حال حاضر تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا به علل مختلف مورد توجه دانش آموزان رشته تجربی در ایران قرار گرفته است. بسیاری از والدین متقاضیان تلاش می کنند تا برای آینده فرزندان خود برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنند.

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت تحصیلی استرالیا از طرق خاصی امکان پذیر است که شاید در کنار تحصیل در استرالیا و یا مخصوصا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا می توان به راه هایی از جمله کار در استرالیا، سرمایه گذاری در استرالیا، ثبت شرکت در استرالیا، ازدواج در استرالیا، تولد فرزند در استرالیا و حتی طریق غیر قانونی پناهندگی در استرالیا اشاره کرد.

در ابتدا باید در نظر داشته باشید که ADC نام انجمن دندان پزشکان در استرالیا است که زین پس باید این نهاد در تائیدات مدارک تحصیلی دندان پزشکان در استرالیا و بسیاری از شرایط دیگر دخیل باشد و در این امر اظهار نظر خواهد کرد. یکی از قوانین و تغییراتی که این نهاد در سال ۲۰۱۰ در کشور استرالیا داشت به این صورت بود که دیگر مدارک تحصیلی دندان پزشکی در تک تک ایالت های استرالیا مورد بررسی قرار نمی گرفت بلکه به صورت کلی مدارک در تمام استرالیا اگر مورد تائید این نهاد و ارگان بود امکان اعتبار سنجی داشت و قابل ارائه در تمام ایالات استرالیا بود .

دانش آموزان جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا باید یک دوره ی فاندیشن را در این کشور پشت سر بگذرانند، این دوره یک ساله است و در اکثر کالج های این کشور برگزار می شود، پیشنهاد می شود در کالج هایی اقدام شود که از اعتبار بالایی برخوردار باشند. شرط ورود به این کالج ها برای دوره ی Pre Medical داشتن حداقل مدرک زبان آیلتس ۵.۵ است ولکن دانش آموزانی که از سالیان قبل از پیش دانشگاهی وارد استرالیا شدند شرایط بهتری خواهند داشت و همچنین داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی الزامی است. به قولی متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا باید در نظر داشته باشند که برای ورود به این دوره باید علاوه بر شروط مذکور گپ تحصیلی زیادی نداشته باشند. هزینه کالج ها در این دوره از ۲۵ هزار دلار استرالیا به بالا خواهد بود.

در نظر داشته باشید دانش آموزان می توانند در صورتی که معدل بالایی داشته باشند و همچنین سطح زبان انگلیسی آنها بالا باشد در دوره های کالج استرالیا شرکت کنند که این دوره ها، تقریبا تلفیقی از سال اول دانشگاه به علاوه دروس کالج آنها خواهد بود. دانش آموزان باید دقت داشته باشند اگر دوره ی قبل از تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا را داخل خاک استرالیا بگذرانند برای آن ها مناسب خواهد بود، لذا حتی اگر داخل این کشور هم نباشند می توانند در کشورهایی که مدارک علمی پیش دانشگاهی آن ها مورد تائید استرالیا است از جمله انگلستان دوره ی خود را پشت سر بگذرانند .

یکی از شرایط و مدارک ورود دانش آموزان بین الملل به دانشگاه جهت تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا داشتن مدرک زبان است، بسیاری از دانش آموزان در دوره ی پیش دانشگاهی خود مدارک زبان خود را اخذ می کنند ولی باید بدانید که برای ورود در اکر دانشگاه های خوب استرالیا ورود با مدرک زبان آیلتس ۷ امکان پذیر است .

راه دیگر ورود به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استرالیا این است که دانشجوی متقاضی در رشته های علوم پایه در کشور خود تحصیلات داشته باشد و بعد از آن با گذراندن آزمون های Umat  و Gamsat و کسب نمره های قبولی وارد رشته دندان پزشکی داخل استرالیا شود که این کار به علت ظرفیت های محدود دانشگاه و دشواری این آزمون ها تقریبا راهی سخت و دشوار تلقی می شود .


https://mie.company/%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84-%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%be%d8%b2%d8%b4%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%84%db%8c%d8%a7/

  • ۹۷/۰۷/۰۸
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی