تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

4news4

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

4news4

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰

4news4

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



HealthDay news image

چهارشنبه, دسامبر 7, 2016 (HealthDay News) – آبشار ثابت کند می تواند بسیار ناتوان کننده برای افراد مسن و تحقیقات جدید نشان می دهد که اندازه گیری فعالیت مغز افراد مسن سالم ممکن است کمک به تعیین خطر آینده خود را.

“یافته های ما نشان می دهد که تغییراتی در فعالیت مغز است که نفوذ راه رفتن مدتها قبل از نمایشگاه مردم هیچ گونه نشانه ای از راه رفتن مشکل، ممکن است” گفت: مطالعه سرب نویسنده دکتر جو Verghese. او Montefiore مرکز انیشتین برای پیری مغز را در شهر نیویورک اختصاص داد.

Verghese معتقد است پژوهش ممکن است حتی در آبشار پیشگیری کمک. “ما نیاز به پیدا کردن مکانیسم بیولوژیکی اساسی یا بیماری هایی که فعالیت مغز تغییر ممکن است و در صورت امکان صحیح آنها برای جلوگیری از سقوط،” او توضیح داد.

تحقیقات جدید درگیر 166 نفر 75 سال سن بدون معلولیت زوال عقل یا مشکل راه رفتن در شروع مطالعه، به طور متوسط.

همه آنها قرار گرفتند اسکن مغز را به فعالیت در کورتکس بنوعی مغز در حالی که آنها انجام آزمایشات خاص: قدم زدن جایگزین حروف الفبا را قرائت و سپس هر دو را همزمان انجام.

بیش از چهار سال پیگیری، 71 شرکت کنندگان (43 درصد) گزارش مجموع 116 آبشار و 34 از آنها بیش از یک بار کاهش یافت. به گفته محققان بسیاری از سقوط با فقط 5 درصد منجر به شکستگی جزئی، بودند،.

سطوح بالاتری از فعالیت مغز در ترکیب “راه رفتن و صحبت کردن” آزمون همراه با خطر بالاتر سقوط با هر افزایش تدریجی در مغز فعالیت مرتبط با 32 درصد بیشتر در خطر سقوط بودند.

پس از سقوط محققان برای دیگر عوامل خطر مانند سرعت راه رفتن آهسته frailty و آبشار قبلی این انجمن باقی ماند.

با این حال، است هیچ ارتباط سقوط خطر و مغز فعالیت سطوح در حالی که فقط راه رفتن یا صحبت کردن (اما نه هر دو در یک بار), گروه Verghese را در بر داشت.

دو کارشناسان در سلامت مغز است که بررسی مطالعه گفت: آن را می دهد بینش چرا آبشار با سن شایع تر هستند.

گفت: «مغز انسان است اندام فوق العاده کارآمد است که سالم، فعال سازی دقیق از مدار فاصله کانونی برای فعالیت های مختلف استفاده می کند،» دکتر Gayatri Devi متخصص مغز و اعصاب در بیمارستان تپه Lenox در شهر نیویورک. “از دست دادن چنین دقت با استخدام گسترده همراه ممکن است نشانه بیماری مغز قریب الوقوع باشد.”

مطالعه جدید نشان داد که “کسانی که فعال مناطق بیشتر از مغز خود را در حالی که راه رفتن–به عبارت دیگر صرف تلاش بیشتر مغز–شد به احتمال زیاد به سقوط چهار سال پس از آن” او گفت.

Verghese گفت: “این یافته ها پیشنهاد که ممکن است تغییرات در فعالیت مغز قبل از علائم فیزیکی مانند راه رفتن غیر عادی به نظر می رسد در افرادی که بیشتر در معرض ابتلا به آبشار بعد.”

دکتر پل رایت است صندلی های مغز و اعصاب در شمال ساحل بیمارستان دانشگاه Manhasset، نیویورک او معتقد است که آزمون اسکن مغز مانند یکی از مورد استفاده در مطالعه ممکن است روزی برای کمک به پیش بینی و جلوگیری از استفاده در سالمندان می افتد.

با استفاده از نتایج آزمون “پزشکان سپس ممکن قادر به استفاده از این اطلاعات به…

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



Sketch of court hearing regarding CRISPR

دانشگاه کالیفرنیا وکیل تاد والترز آدرس قضات سه رئیس بیش از CRISPR شنوایی ثبت اختراع.

دانا Verkouteren

الکساندریا، ویرجینیا — A صف طولانی به شکل یک ساعت قبل از درب باز صبح برای دادرسی در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر (USPTO) که کمک به افزایش تصمیم سرنوشت معنوی پشت فن آوری ژنوم ویرایش انقلاب لقب CRISPR آغاز شد. حتی کسانی که پس از نزدیک مورد اندازه جمعیت مورد نیاز اتاق spillover شگفت زده شد. یعقوب Sherkow وکیل ثبت اختراع در نیویورک دانشکده حقوق در نیویورک گفت: “این دادرسی دخالت ثبت اختراع نیست کنسرت راک است باشیم”. اما با میلیاردها دلار در سهام رزمندگان دانشگاه های نخبگان و دانشمندان با مشخصات بالا جنگ بر سر inventorship CRISPR جنگ به حماسه درام پر شده است و این جلسه وکلای زمان اولین دانشگاه کالیفرنیا (ÜÇ) عمومی مواجه کردن مخالفان خود نمایندگی موسسه گسترده در کمبریج ماساچوست بود. پانل سه قاضی هر طرف 20 دقیقه به استدلال می کنند و رد کردن اختصاص داده اما هیچ تصمیم گیری که در سمت چپ Sherkow و تماشاچیان دیگر چای برگ بر اساس ده سؤال و قدرت پاسخ داد وکلای خواندن ارائه می گردد.

برخی پیشنهاد وسیع به نظر می رسید برای پیروزی در روز، اما رابرت کوک-Deegan, متخصص در قانون ثبت اختراع در دانشگاه ایالتی آریزونا در تمپه و با حضور در دادرسی، گفت: او تا به حال هیچ ایده چگونه قضات حکومت خواهد بود و در مقابل پرسش ها و پاسخ های خود را overinterpreting هشدار داد. “ما در سیگنال های نرم زندگی می کنند،” او می گوید. “آنها فقط سوالات به استدلال چقدر خوب هستند درخواست می شود ممکن است.”

اتاق جلسه بسته بندی شده که تنها 55 نفر در صندلی و نیمه پر شده با وکلا از هر دو طرف است، اغلب تیره و تار به گوش فدرال قضات ثبت اختراع که سوالات خود را در دو موضوع حقوقی مرکزی متمرکز: “obviousness” و “انتظار معقول موفقیت.” هیچ کس ستیز که دانشگاه برکلی جنیفر Doudna، کار با امانوئل Charpentier و سپس با دانشگاه Umeå در سوئد، ورزشهای CRISPR فن آوری توسعه یافته — آنزیم باکتریایی است که توالی DNA هدف را می یابد و کاهش آن — و اول در شماره 28 ژوئن 2012 آنلاین علم نشان داد که آن را ویرایش کنید می تواند DNA در prokaryotes. و یک تیم به رهبری توسط گسترده ژانگ Feng در تاریخ 3 ژانویه 2013 مسلم اول نشان داد که CRISPR در یوکاریوت که باز میان پیشرفت های دیگر امکان کار بر روی DNA انسان و ساخت جدید مداخلات پزشکی کار می کرد. اما دانشگاه contends “آشکار” به گسترش کار پروکاریوت به یوکاریوت، که قلب اختراعات گسترده بود و گسترده contends که هیچ توقع معقول موفقیت توسط افرادی که مهارت عادی در هنر وجود دارد.

گسترده در زمینه برنامه های کاربردی ثبت اختراع چند پس از دانشگاه. ولی…

  • رضا محمودی
  • ۰
  • ۰



How Humans Lost Their Tail, Twice

A 5 هفته سن جنین نمایش teensy پیش از تولد “دم.”

اعتبار: تاتیانا Shepeleva، Shutterstock.com

انسان نمی تواند به نظر می رسد برای حفظ دم، تحقیقات جدید است که اجداد اولیه ما از دست رفته دم نه فقط یک بار بلکه دو بار نشان می دهد.

یافته در مجله زیست شناسی کنونی نه تنها کمک می کند توضیح دهید که چرا مردم نمی wag دم سگ مانند، اما آنها نیز روشن ریخته چرا ما همه tailbone و شروع زندگی با دم واقعی است که به تدریج از بین می رود.

نویسنده “گوشتی دم همه راه بازگشت به اجداد اولین مهره داران و پس از آن خواهد بود بسیار دشوار است برای خلاص شدن از آنها کاملا بدون ایجاد مشکلات دیگر در جنین بسیار جوان یافت رفتن” لورن Sallan سالک گفت. «در نتیجه, ماهی و انسان به رشد در عوض، شیرین کاری دم مدفون و vestigial بسیار شبیه پاهای نهنگ ترک داشتم.»

مرتبط با: ما هنوز هم نیاز به زنان نوزادان?

ریشه این دم vestigial مرموز برو به ماهی. برای مطالعه، Sallan، استادیار در دانشگاه پنسیلوانیا بخش زمین و علوم محیط زیست و تحلیل 350 میلیون سال سن hatchlings فسیلی ماهی Aetheretmon . این جد آرواره ماهی دور از حیوانات زمینی امروز دم پوسته پوسته و گوشتی و باله دمی انعطاف پذیر، یکی بالای دیگری نشسته بود.

Sallan داشت این ساختار کاملا جداگانه. با مقایسه hatchlings Aetheretmon با کسانی که ماهی زندگی او در بر داشت که دو “دم” یکی بالای دیگری آغاز شده و سپس خود را بزرگ. این کشف در افغانستان دست کم دو قرن باور علمی که باله دم ماهی بالغ مدرن به سادگی به پایان دم اجدادی مشترک با حیوانات زمین اضافه شده است.

قطع بدان معنی است که دو دم در مسیر تکاملی خود را رفت. ماهی دم گوشتی را از دست داده و یک انعطاف پذیر به منظور بهبود شنا خود را نگه داشته. داشتن فقط باله پشت او توضیح داد، “اجازه دهد برای جنبش بیشتر تصفیه شده که دم عضلانی (اصل وجود قدرت شنا) مختل می شد.”

ماهی است که خلقت حیوانات نیمه آبزی و سپس زمین خانه دار شدن باله عقب قابل انعطاف را از دست داده اما نگهداری یک fleshier است که در طول زمان زائده آشنا شد ما حالا گاو را در سگ و گربه، و بسیاری از حیوانات دیگر. به عنوان سگ نشان دادن دم برای ویژوال ارتباطات قطراتش دور پرواز حشرات و توابع دیگر هستند.

مرتبط با: سگ به یاد داشته باشید حتی احمق ما بکنند

بزرگسالان میمون ها اجداد انسان از جمله در زمان دم روند کاهش گام بیشتر، Sallan گفت “از دست دادن دم استخوانی باقی مانده را برای بهتر درست حرکت. مثل ماهی، بقایای دم جنینی استخوانی در پشت پایین تر ما به خاک سپرده شد — عظم عصعص یا tailbone — کوتاه قد با از دست دادن سیگنال های مولکولی است که در غیر این صورت آن را به رشد کردن مانند دست و یا پا می شود. بنابراین، انسان و جنین ماهی مکانیسم برای کنترل فرم دم سهم.”

فسیلی…

  • رضا محمودی