تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰



How Humans Lost Their Tail, Twice

A 5 هفته سن جنین نمایش teensy پیش از تولد “دم.”

اعتبار: تاتیانا Shepeleva، Shutterstock.com

انسان نمی تواند به نظر می رسد برای حفظ دم، تحقیقات جدید است که اجداد اولیه ما از دست رفته دم نه فقط یک بار بلکه دو بار نشان می دهد.

یافته در مجله زیست شناسی کنونی نه تنها کمک می کند توضیح دهید که چرا مردم نمی wag دم سگ مانند، اما آنها نیز روشن ریخته چرا ما همه tailbone و شروع زندگی با دم واقعی است که به تدریج از بین می رود.

نویسنده “گوشتی دم همه راه بازگشت به اجداد اولین مهره داران و پس از آن خواهد بود بسیار دشوار است برای خلاص شدن از آنها کاملا بدون ایجاد مشکلات دیگر در جنین بسیار جوان یافت رفتن” لورن Sallan سالک گفت. «در نتیجه, ماهی و انسان به رشد در عوض، شیرین کاری دم مدفون و vestigial بسیار شبیه پاهای نهنگ ترک داشتم.»

مرتبط با: ما هنوز هم نیاز به زنان نوزادان?

ریشه این دم vestigial مرموز برو به ماهی. برای مطالعه، Sallan، استادیار در دانشگاه پنسیلوانیا بخش زمین و علوم محیط زیست و تحلیل 350 میلیون سال سن hatchlings فسیلی ماهی Aetheretmon . این جد آرواره ماهی دور از حیوانات زمینی امروز دم پوسته پوسته و گوشتی و باله دمی انعطاف پذیر، یکی بالای دیگری نشسته بود.

Sallan داشت این ساختار کاملا جداگانه. با مقایسه hatchlings Aetheretmon با کسانی که ماهی زندگی او در بر داشت که دو “دم” یکی بالای دیگری آغاز شده و سپس خود را بزرگ. این کشف در افغانستان دست کم دو قرن باور علمی که باله دم ماهی بالغ مدرن به سادگی به پایان دم اجدادی مشترک با حیوانات زمین اضافه شده است.

قطع بدان معنی است که دو دم در مسیر تکاملی خود را رفت. ماهی دم گوشتی را از دست داده و یک انعطاف پذیر به منظور بهبود شنا خود را نگه داشته. داشتن فقط باله پشت او توضیح داد، “اجازه دهد برای جنبش بیشتر تصفیه شده که دم عضلانی (اصل وجود قدرت شنا) مختل می شد.”

ماهی است که خلقت حیوانات نیمه آبزی و سپس زمین خانه دار شدن باله عقب قابل انعطاف را از دست داده اما نگهداری یک fleshier است که در طول زمان زائده آشنا شد ما حالا گاو را در سگ و گربه، و بسیاری از حیوانات دیگر. به عنوان سگ نشان دادن دم برای ویژوال ارتباطات قطراتش دور پرواز حشرات و توابع دیگر هستند.

مرتبط با: سگ به یاد داشته باشید حتی احمق ما بکنند

بزرگسالان میمون ها اجداد انسان از جمله در زمان دم روند کاهش گام بیشتر، Sallan گفت “از دست دادن دم استخوانی باقی مانده را برای بهتر درست حرکت. مثل ماهی، بقایای دم جنینی استخوانی در پشت پایین تر ما به خاک سپرده شد — عظم عصعص یا tailbone — کوتاه قد با از دست دادن سیگنال های مولکولی است که در غیر این صورت آن را به رشد کردن مانند دست و یا پا می شود. بنابراین، انسان و جنین ماهی مکانیسم برای کنترل فرم دم سهم.”

فسیلی…

  • ۹۵/۰۹/۱۶
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی