تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

اقامت آلمان

عواملی از جمله موقعیت جغرافیایی ، امکان تحصیلات رایگان ، وجود بازار کار ، نرخ بیکاری فوق العاده کم و بسیاری از مزایای اقامت آلمان سبب شده است تا این کشور مقصود بسیاری افراد شود ، شرایط اقامت آلمان  در قوانین مهاجرتی آلمان ذکر شده است که موسسه حقوقی ملکپور با همکاری موسسه MIE اتریش در صدد است تا با آشنایی شما متقاضیان اقامت آلمان با این قوانین راه را جهت اقامت آلمان برای شما دوستان شفاف و هموار کند .

اولین نکته در اخذ اقامت آلمان این است که باید شخص متقاضی مهاجرت به آلمان در کشور مبداء خود هزینه ی سالیانه زندگی و امر مورد نظر خود را ( از جمله تحصیل ) داشته باشد و با اسناد دقیق ارائه دهد . این موضوع به آن سبب است که تنها باید افرادی که تابعیت خارج از اتحادیه اروپا را دارند این اسناد را ارائه دهد ، وگر نه افرادی که تابعیت کشور های عضو اتحادیه اروپا را دارند این شرط را لازم ندارند .

اجازه اقامت موقت (Aufenthaltserlaubnis) یکی از شایه ترین راه های اخذ اقامت آلمان است ، به طور کلی شخص متقاضی یک سال وقت دارد که اقامت آلمان را داشته باشد و اینکه چه مقدار این شخص درخواست تمدید این مجوز اقامت را دارد به شخص و نوع اقامت آن بستگی دارد . به عنوان مثال اگر شخصی اقامت کاری در این کشور را دارد پس از تمام شدن قرارداد کاری باید به یکی از طرق مذکور و یا ادامه قرارداد کاری اقامت آلمان خود را تمدید کند .

با داشتن اقامت آلمان شخص متقاضی از تمامی امکانات این کشور بهره مند می شود ، اقامت آلمان به وی اجازه می دهد که از خدمات درمانی و همچنین تحصیل رایگان در این کشور استفاده نماید . به این صورت که تمامی خدمات درمانی ( به استثنا خدمات زیبایی ) و تمامی مقاطع تحصیلی برای خود و تمامی اعضای خانواده به صورت کاملاً رایگان خواهد بود .

یکی از بهترین راه های اخذ اقامت آلمان ، کار در این کشور است ، این راه به شما اجاره می دهد تا کاری مرتبط با تخصص شما در این کشور تامین کننده زندگی شما باشد ، بیشتر کارفرمایان تخصص های افراد را با داشتن مدرک تحصیلی آکادمیک فرد و همچنین سابقه کاری وی که منتج به دعوت نامه کاری وی شود محک خواهند زد . شخص متخصص می تواند با داشتن ۴۷۶۰۰ یورو درآمد در سال به کارت آبی آلمان دست پیدا کند و از مزایای آن بهره مند شود .

ازدواج با یک تبعه آلمانی نیز می تواند به شما عزیزان امکان اخذ اقامت آلمان را به صورت ستقیم نمی دهد ، لذا این امر تنها پس از ۵ سال امکان پذیر است تا به تابعیت این کشور ختم شود ، به گونه ای که باید که شخص از نظر مالی شخص غیر آلمانی را ساپورت کند و حداقل ۲ سال از ازدواج گذشته باشد تا شما بتوانید درخواست کنید .

همچنین از ۱ ژانویه سال ۲۰۰۰ تنها به صرف تولد فرزند در کشور آلمان نمی توان اخذ اقامت آلمان را مقدور دانست بنابراین برای اخذ اقامت از طریق تولد فرزند باید حداقل یکی از والدین تابعیت کشور آلمان را داشته باشند .

  • ۹۷/۰۷/۰۹
  • رضا محمودی

نظرات (۱)

علوم جدید و تکنولوژی، مختص سبک زندگی ماده گرایی غرب بر محور تفکر اومانیستی است که محرّک آن نظام سلطه و سرمایه می باشد و مسلمانان نباید نظام آموزشی خود را بر اساس این علوم قرار دهند.

تمدن بدلی bornos.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی