تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰



Sketch of court hearing regarding CRISPR

دانشگاه کالیفرنیا وکیل تاد والترز آدرس قضات سه رئیس بیش از CRISPR شنوایی ثبت اختراع.

دانا Verkouteren

الکساندریا، ویرجینیا — A صف طولانی به شکل یک ساعت قبل از درب باز صبح برای دادرسی در ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر (USPTO) که کمک به افزایش تصمیم سرنوشت معنوی پشت فن آوری ژنوم ویرایش انقلاب لقب CRISPR آغاز شد. حتی کسانی که پس از نزدیک مورد اندازه جمعیت مورد نیاز اتاق spillover شگفت زده شد. یعقوب Sherkow وکیل ثبت اختراع در نیویورک دانشکده حقوق در نیویورک گفت: “این دادرسی دخالت ثبت اختراع نیست کنسرت راک است باشیم”. اما با میلیاردها دلار در سهام رزمندگان دانشگاه های نخبگان و دانشمندان با مشخصات بالا جنگ بر سر inventorship CRISPR جنگ به حماسه درام پر شده است و این جلسه وکلای زمان اولین دانشگاه کالیفرنیا (ÜÇ) عمومی مواجه کردن مخالفان خود نمایندگی موسسه گسترده در کمبریج ماساچوست بود. پانل سه قاضی هر طرف 20 دقیقه به استدلال می کنند و رد کردن اختصاص داده اما هیچ تصمیم گیری که در سمت چپ Sherkow و تماشاچیان دیگر چای برگ بر اساس ده سؤال و قدرت پاسخ داد وکلای خواندن ارائه می گردد.

برخی پیشنهاد وسیع به نظر می رسید برای پیروزی در روز، اما رابرت کوک-Deegan, متخصص در قانون ثبت اختراع در دانشگاه ایالتی آریزونا در تمپه و با حضور در دادرسی، گفت: او تا به حال هیچ ایده چگونه قضات حکومت خواهد بود و در مقابل پرسش ها و پاسخ های خود را overinterpreting هشدار داد. “ما در سیگنال های نرم زندگی می کنند،” او می گوید. “آنها فقط سوالات به استدلال چقدر خوب هستند درخواست می شود ممکن است.”

اتاق جلسه بسته بندی شده که تنها 55 نفر در صندلی و نیمه پر شده با وکلا از هر دو طرف است، اغلب تیره و تار به گوش فدرال قضات ثبت اختراع که سوالات خود را در دو موضوع حقوقی مرکزی متمرکز: “obviousness” و “انتظار معقول موفقیت.” هیچ کس ستیز که دانشگاه برکلی جنیفر Doudna، کار با امانوئل Charpentier و سپس با دانشگاه Umeå در سوئد، ورزشهای CRISPR فن آوری توسعه یافته — آنزیم باکتریایی است که توالی DNA هدف را می یابد و کاهش آن — و اول در شماره 28 ژوئن 2012 آنلاین علم نشان داد که آن را ویرایش کنید می تواند DNA در prokaryotes. و یک تیم به رهبری توسط گسترده ژانگ Feng در تاریخ 3 ژانویه 2013 مسلم اول نشان داد که CRISPR در یوکاریوت که باز میان پیشرفت های دیگر امکان کار بر روی DNA انسان و ساخت جدید مداخلات پزشکی کار می کرد. اما دانشگاه contends “آشکار” به گسترش کار پروکاریوت به یوکاریوت، که قلب اختراعات گسترده بود و گسترده contends که هیچ توقع معقول موفقیت توسط افرادی که مهارت عادی در هنر وجود دارد.

گسترده در زمینه برنامه های کاربردی ثبت اختراع چند پس از دانشگاه. ولی…

  • ۹۵/۰۹/۱۷
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی