تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
وضعیت بیکاری در ایران کاملا قابل بررسی و جای اعتراض و انتقاد زیادی دارد.بیکاری در ایران در سال های اخیر به اوج رسیده و تمامی کارشناسان بر این باورند که این حجم از بیکاری در ایران در چندین سال پیش بی سابقه بوده است.اعتراضات زیادی برای این مورد توسط جوانان و افراد بیکار کشور به دولت روحانی وارد شده.دانشجویان فارغ التحصیلی از دانشگاه های معتبر کشور چندین سال است که بیکار هستند و دولت باید فکری به حال این مورد بکند.ادامه چنین روندی قطعا در سال های آینده مشکلات خیلی بیشتری برای کشور و وضعیت بد اقتصادی ایجاد خواهد کرد

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور اخلاقی‌پور صبح امروز در نشست مشترک اساتید، صاحب‌نظران و کارشناسان آسیب‌های اجتماعی که به‌ مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: مسائل اجتماعی و فرهنگی هر منطقه باید با در نظر گرفتن شرایط و محیط همان منطقه ریشه‌یابی و تحلیل شود و از این منظر برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در رابطه با آسیب‌های اجتماعی می‌تواند راهگشا باشد.

وی ضمن تشکر از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان به جهت بسترسازی زمینه این نشست اضافه کرد: البته نباید فراموش کرد که حوزه نظر با عمل بسیار متفاوت هستند و در این زمینه نباید دیدگاه معلول نگر و رفع مسؤولیت داشت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: اعتبارات و امکانات محدود هستند و باید برای حل آسیب‌ها و مسائل اجتماعی بهترین راه حل با کمترین هزینه‌ها را یافت و البته برای حل مسائل اجتماعی و فرهنگی رویکرد حذفی جوابگو نیست بلکه باید با ابزار فرهنگی به سراغ حل مسائل فرهنگی رفت.

اخلاقی‌پور خاطرنشان کرد: برنامه ها، همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری متعددی را در زمینه آسیب‌های اجتماعی با رویکرد عمل‌گرایانه در نظر داریم که به زودی آنها را اعلام و اجرایی می‌کنیم.

وی همچنین در بازدید از مراکز مشاوره در کلانتری‌های بندرعباس راه‌اندازی این مراکز را اقدامی موثر در راستای تغییر نگرش عمومی و کاهش بزهکاری عنوان کرد.

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی