تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر اختصاصی:
تولیدات داخلی در ایران روز به روز بیشتر شده و کیفیت آن نیز افزایش می یابد.توجه به این مورد کاملا ضروری است باید در ایران فرهنگ سازی شود تا مردم رو به خرید اجناس تولید داخل بیاورند تا چرخه اقتصادی تولیدات داخلی کشور پا به روند پیشرفت بگذارد.امروزه شاهد آن هستیم که بیش از گذشته به تولیدات داخلی توجه میشود و همایت های مناسبی از جانب دولت برای این محصولات و ادامه روند کاری آن ها میشود.خوشبختانه استقبال مردم از این تولیدات داخلی بسیار خوب بوده است و رفته رفته باید این روند خوب را نیز بهبود بخشید

 main:

خبر اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا آزموده اردلان صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه عکسبرداری هوایی همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تقاضا برای تصویربرداری و عکسبرداری در کشور زیاد است، اظهاز کرد: عکسبرداری هوایی، سریع‌ترین و بهینه‌ترین شیوه در این زمینه است.

وی با بیان اینکه کل کشور متقاضی تصویربرداری هوایی هستند، افزود: به غیر از مواقعی مانند زمان نامناسب و یا بارندگی که امکان تصویربرداری نیست، در بقیه روزهای سال مشغول تصویربرداری هستیم.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه در استان همدان نیز با توجه به اهمیت آن در بخش کشاورزی، گردشگری و توریستی تصمیم به تصویربرداری گرفتیم، بیان کرد: در سایه این قدامات، ثمرات سازنده‌ای از اطلاعات محیطی به دست می‌آید.

وی از انجام 60 ساعت پرواز مفید برای عکس‌برداری از همدان خبر داد و افزود: هر ساعت تصویربرداری 10 میلیون تومان هزینه دارد که در کل برای عکس‌برداری و تبدیل آن به نقشه یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

آزموده اردلان با بیان اینکه تاکنون کشور سه بار مورد عکس‌برداری و نقشه‌برداری قرار گرفته است، افزود: باید نقشه‌ها دائم به روز شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 400 ساعت پرواز برای عکسبرداری در کشور انجام شده است، گفت: امید است این میزان تا پایان سال به 900 ساعت پرواز با یک هواپیما برسد.

رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور با بیان اینکه پنج هواپیما در اختیار سازمان نقشه‌برداری کشور است، افزود: به سبب نبود قطعات در دوران تحریم، چهار فروند از آنها فعال نیستند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه از این پنج فروند هواپیما یکی فعال است که به زودی یکی دیگر به آنها اضافه می‌شود، بیان کرد: این تعداد هواپیما پاسخگوی نیاز ما نیست.

آزموده اردلان اظهار کرد: در تلاشیم بعد از باز شدن ارتباطات بین‌المللی، در راه‌اندازی هواپیماها اقدامات مثبتی انجام دهیم.

  • ۹۵/۰۷/۱۷
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی