تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

شرح خبر:

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدعلی حسینی عصر امروز در دیدار با آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با اشاره به تعداد مراکز دانشگاه پیام نور در کشور اظهار کرد: این دانشگاه 500 مرکز در شهرهای مختلف کشور دارد و اکنون 700 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند و افراد کم‌بضاعت هم توانایی تحصیل در این دانشگاه را دارند.

وی ادامه داد: برخی از کلاس‌های دانشگاه پیام نور به‌صورت مجازی برگزار می‌شود تا افراد در داخل منازل خود هم بتوانند تحصیل کنند، این دانشگاه 4 هزار هیئت‌ علمی در رشته‌های مختلف در سراسر کشور دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم افزود: همایش‌های مختلفی را در این دانشگاه برگزار کردیم، ازجمله این همایش‌ها، همایش سبک زندگی بود که مقالات بسیاری به دبیرخانه این همایش رسید، نمازخانه در دانشگاه پیام نور استان قم داریم، اما با گرفتن اعتباراتی از سازمان به دنبال احداث مسجد در این دانشگاه هستیم.


خبر تصادفی:
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با حضور 16 تیم در حال پیگیری می باشد. در حالی که تا پایان هفته ششم رقابتها تیم پرمهره استقلال تهران با مربیگری علیرضا منصوریان موفق به کسب برد نشده است و تنها با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. در آخرین دیدار استقلال به مصاف حریف سرخپوش پایتخت یعنی پرسپولیس رفت و این بازی حساس علیرغم حساسیت بالا بسیار سرد بود و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپولیس نیز باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازی استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادی برگزار می گردد

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی