تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰

شرح خبر:


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در سالن تدبیر استانداری برگزار شد‌ اظهار داشت: با توجه به بازدید پروژه‌های خاص بافت‌فرسوده از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی برای ساماندهی بافت‌تاریخی خانه‌جلیلی با بیش از 850 متر مساحت، اعتبارات دولتی و استانی آن تعهد شده است.

فرماندار کرمانشاه این منطقه تاریخی را دارای قابلیت گردشگری خوب و ارزشمند توصیف و بیان کرد: باید از محل اعتبارات استانی برای خانه‌جلیلی تدارک دیده شود، چرا که در جذب گردشگری بسیار موثر بوده که با مساعدت وزارت راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف این پروژه توفیق و ظرفیت مناسبی ایجاد شده است

این مسؤول به برنامه ساماندهی منطقه اویس‌قرنی با تعهد در تخصیص 100 میلیون تومان از محل اعتبار روستایی و از سوی فرمانداری و نیز 100 میلیون تومان از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اشاره کرد و افزود: این منطقه بنای تاریخی زیبایی دارد که در مسیر ارتفاعات واقع در نزدیکی جاده روانسر و محل کایت‌سواران است.

رنجبر با تاکید بر اینکه پروژه‌های شهر کرمانشاه باید به صورت ویژه دیده شود، بیان کرد:‌ ساماندهی پروژه مسیر ثلاث‌باباجانی تا کرمانشاه جز 10 پروژه خوب و اساسی است که در حقیقت تردد مردم منطقه را 10 الی 20 کیلومتر نزدیک می‌کند.

این مسؤول یادآور شد: تسریع در اجرای پروژه‌های مصلای شهر و کتابخانه مرکز شهر کرمانشاه که طی این سه سال گذشته وضعیتش تغییر نکرده، ضرورت دارد و برای کلینیک‌های تخصصی نیز که چندین سال به حال خود رها مانده است باید تدبیر کرد.

وی با اشاره به اینکه کوره‌های آجرپزی استان کرمانشاه دارای منطقه وسیعی است، اما 80 درصد واحدهای آن راکد مانده است، یادآور شد: اراضی این منطقه فضای مناسبی برای اجرای طرح احداث گلخانه در مسیر سد کهریز و پل‌کهنه دارد که زمین‌های آن بیش از 200 الی 300 هکتار است که اکنون تعداد محدودی از واحدها فعالیت دارند.

فرماندار کرمانشاه اظهار داشت:‌ راه‌اندازی بازارچه صنایع‌دستی در طاقبستان و ایجاد فضای تجاری و بازارچه‌ای مخصوص بانوان برای عرضه محصولات صنایع‌دستی استان نیاز است.


خبر تصادفی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند

  • ۹۵/۰۸/۲۲
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی