تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر تصادفی:
مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با حضور 16 تیم در حال پیگیری می باشد. در حالی که تا پایان هفته ششم رقابتها تیم پرمهره استقلال تهران با مربیگری علیرضا منصوریان موفق به کسب برد نشده است و تنها با 4 امتیاز در رده پانزدهم جدول جا خوش کرده است. در آخرین دیدار استقلال به مصاف حریف سرخپوش پایتخت یعنی پرسپولیس رفت و این بازی حساس علیرغم حساسیت بالا بسیار سرد بود و با نتیجه صفر صفر به پایان رسید. استقلال تهران در هفته بعد رقابتها باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود و پرسپولیس نیز باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود. بازی استقلال تهران در روز سه شنبه در ورزگاه آزادی برگزار می گردد

 main:

شرح خبر:

محمود صادقی نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار داشت: دونالد ترامپ فردی بود که احساس نمی‌شد که اینگونه و به شکل قاطع رأی بیاورد،‌ چرا که نه تنها شخصیت‌های سیاسی و حزب مقابل بلکه حزب جمهوری خواهان پشت او را خالی کرده بودند.

وی افزود: در هر صورت پیدا بود که شعارهای او زمینه‌ اجتماعی دارد و در عین حال نگرش عوام گرایانه و پوپولیستی داشت. و احساس می‌شد به یک نیازی جواب داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به نظر می‌رسد مردم آمریکا از وضع موجود خسته هستند یعنی جنگ‌ها و مشکلات نظامی و بحران ‌های اقتصادی آمریکا مردم را به ستوه آورده بود. که به گونه‌ای انتظار دارند تغییرات اساسی ایجاد شود.

صادقی بر همین اساس اضافه کرد: ترامپ در ایام انتخابات شعارهایی علیه مهاجرین و اقلیت‌ها و مسلمانان سر می‌داد و در اولین نطق خود نشان داد که بنا نیست که وقتی قدرت را به دست می‌گیرد با آن شدت و حدت کار کند و به نظر می‌رسد او از هیلاری کلینتون سیاستمدارتر است.

  • ۹۵/۰۸/۲۱
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی