تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

تیتر اخبار روزانه

تیتر اخبار روزانه از خبرگزاریها

  • ۰
  • ۰


خبر تصادفی:
مسابقات فوتسال جام جهانی چند روزی است که در کشور کلمبیا در حال برگزاری است و بازیهای مرحله گروهی در حالی به پایان رسید که ایران با تیم های اسپانیا , آذربایجان و مراکش در یک گروه قرار داشت. تیم ملی کشورمان در بازی اول خود مقابل اسپانیا در حالی که موقعیتهای گلزنی زیادی داشت تن به شکست 5 بر 1 داد. در بازی دوم تیم ملی کشورمان موفق به شکست تیم ملی مراکش با نتیجه 5 بر سه شد. در دادار سوم و حساس ترین دیدار تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 3 برابر آذربایجان متوقف شد تا از صعود به هشت تیم برتر باز بماند. این برای اولین بار است که طی سالهای اخیر تیم ایران از صعود به مرحله حذفی رقابتها باز می ماند

 main:

شرح خبر:

به گزارش فارس به نقل از آرس تکنیکا، این کاربران می گویند سیاست های فیس بوک در این حوزه با قانون اسکان مصوب سال 1964 دولت آمریکا در تضاد است.

بررسی های مستقل موسسه ای به نام ProPublica نشان می دهد که فیس بوک برخی کاربران دارای قومیت های خاص مانند آفریقایی – آمریکایی یا آسیایی – آمریکایی یا لاتین تبار را از مشاهده تعدادی از تبلیغات مسکن خود محروم می کند.

کارشناسان این اقدام فیس بوک را در تضاد با آزادی های مدنی افراد هم می دانند و معتقدند این شرکت نباید بر مبنای نژاد، جنسیت، رنگ پوست، مذهب و دیگر عوامل فرد یا افرادی را از مشاهده برخی تبلیغات خاص محروم کند یا تنها طیف خاصی از آگهی ها را برای آنها به نمایش بگذارد.

در این دادخواست از فیس بوک خواسته شده تا این رویه را متوقف کند و درخواستی برای توقف نمایش تبلیغات توسط شرکت یاد شده مطرح نگردیده است. مقامات فیس بوک در واکنش این ادعاها را بی اساس توصیف کرده اند و گفته اند در دادگاه با قدرت از خود دفاع خواهند کرد.

  • ۹۵/۰۸/۱۸
  • رضا محمودی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی